onsdag 24. juni 2009

Midtsommar...

Hei igjen!
No har eg hatt to dagar fri! Det beste med jobb, er å ha fri <3>
I dag ha da vå jonsokafta.. Vi har grilla, hatt eit stort bål og spelt volleyball, kjempe kjekt :) Koslig kveld med kjekke folk.
E da forresten midtsommar? Eg ekje kommen halvveges endå for å sei da slik! Håneidu!! Eg har mykje i vente endå før denna sommaren e halvveges!!
Olav, Merete, Leander og familien te Merete e i Danmark.. Dei har det visst bra, men eg sakna dei. Dei ha vore vekke i ei veke, og kjem ikkje heim før mandag!!! I tilegg har Anne reist på ferie, og Katrine er på sjukehuset og operera.. Alle berre reise frå meg! Men snart e dei tilbake heldigvis :) Eg gleda meg!
Og no gler eg meg og veeeeldig til nordisk leir på Breim, ekje lenge atte no :D Og øve 1600 påmeldte, detta verte stooor stas! :D
Gler meg og veeeeeldig te Alan jackson konsert 15. august! DA BLI SO BRAAAA!!! :D:D:D:D

Ingen kommentarer: