onsdag 5. august 2009

Sjuk..

God morgon! No er eg sjuk! Men, på bedringens veg! Trur aldri eg ha vore so dårlig før! Halsen ha vå heilt tett, hove har donka og i natt hadde eg slik øyreverk at eg hadde lyst å kappe av meg foten me motorsag, for å minske øyresmerten! :P Jaja, eg overlevde no denna natta og, Hurra! Meeeen, eg e isolert då, for legane e teite og ha ca. bestemt seg for at da e svineinfluensa eg ha! Eg tvila! Svineinfluensaen e mild, og det eg ha hatt e ikkje mildt! Eg ha meir tru på halsbetennelse elle øyrebetennelse elle eit lanna! Teite legedama vil ikkje undersøke meg, ho har svinepestangst! Jaja... :P Poenget e at eg kjeda meg, so eg tenkte eg kunne laste opp noken bilde :D Bilda e fra countryen, og eit av Leander :) Ska laste opp noken fra leiren og, men da blir nok i eit nytt innlegg :) No ser eg at alle bilda frå Breim, bortsett frå eit har Hildny på seg! Bra greie! Ho e nok dan som e mest fotogen ette alt for mykje drikke og lite søvn! :P Legg merke til kor lyst da, da e tidlig på morgonen dessa bilda er tekne! :D Noken e tekne rett før nachspel, og noken e tekne på nachspel.. Nachspelet va i bilen velåmerka! :D

Ingen kommentarer: