laurdag 27. februar 2010

Oppdatering

Hei igjen, og takk for sist! Det e jo berre ca. eit halvt år sia.. Eg hadde visst glømt at eg hadde blogg, men plutslig so kom eg jo på da igjen no.. Men da e sikkert fordi eg e sjuk. For det e tydligvis då eg pleie skrive.. Eg e tett og tung i hove og resten av kroppen, og har feber.. Kjempe greier. Sia sist so har eg fått meg jobb på Essoen her eg bur. Kjempe jobb, med masse kjekke kollegaer. Skulle vert på jobb i dag, men ejo sjuk.. :/ Jaja.. Ellers har eg hatt ein fantastisk haust i Stavanger, med Bergitte! :) Og so hadde eg ein fantastisk fin juleferie heime, med mamma, pappa, Olav, Merete og min kjære, fantastiske, fine, lille Leander <3 Han har blitt stor og fin og har fyllt eit år allerede. Han går, dansa, smila, ler, ser på tv, ser etter bilar, klappar og snakkar! Han har bynt i barnehagen, og det går jo bra. Han er rett og slett nydeleg, og eg saknar han når eg er her i Stavanger.. Men no er det snart påskeferie :) So då har eg tenkt meg heim ein tur :) Forrige helg hadde eg og Bergitte besøk av Kamilla. Det var ei utrulig kjekk og morsom helg. To fantastiske kveldar, med prat, god mat og drikke, bowling, uteplassar og artige nachspel! :) Marielle har også vore på besøk, noko som var utruleg koslig. Ser ho så altfor sjelden, dei andre i Tysvær og! :( Men etter eg bynte å jobbe, so blei det plutslig masse jobb og ikkje frihelger.. Men no skal eg prøve å få reiste dit før påske! :) Savna dei jo! :( Ellers er det vel ikkje mykje nytt trur eg..

Ingen kommentarer: