måndag 29. november 2010

Morgonstund

God morgon! Klokka er grytidleg, og eg drikk te :) Fin start på dagen.. Skal ikkje på skulen før 12.30, så har ein lang morgon, det er fint. I dag skal eg levere ein heimeeksamen, gjere ferdig ein gruppeeksamen som skal leverast i morgon, så skal eg byrje på den siste, som skal leverast 6. desember. Det skal bli SO godt med ferie. No er eg sliten. Forrige veke hadde eg ny rekord med antall timar på skulen, det er eg sikker på!! På torsdag for eksempel, var eg på skulen frå 08.00 til 23.00! Det er mange timar. I alle fall for meg.. Mi soveromsdør, med mine kalendarpakkar på :) Ellers er det ikkje så mykje anna som skjer. Det er skule og jobb.. Og snart ferie, som sagt.. Gler meg til å reise heim! :D Snart er det forresten også første desember, då skal eg og Bergitte bynne å åpne julekalandaren vår, det vert kjekt! :) Bergitte si soveromsdør, med hennas kalendarpakkar på :) Ha ei fin førjulstid, viss du skulle finne på å lese detta! :)

2 kommentarer:

Janne-Elins puslerier sa...

Jøss, ska sei du har fått det t no! To innlegg på kort tid :o) Må snart ta meg sammen eg og!
Lykke t med eksamen Mariann! Håpe vi ser deg før du reise t sogn!
Stooor god klemmmm fra tante -lin

Mariann sa...

Ja, tante, eg har visst "skjerpa" meg :p Hehe.. Men du skal sjå at det nok ikkje varar so lenge! Hehe... Men, kjekt å ha den der og skrive når eg avogtil har lyst :) Eg trur, og håpar, eg får tid til å komme til dikka ein tur! Neste veke kan sjå lovande ut, foreløbi.. :) Håpa det ordna seg iallefall :)
Tusen takk!! :)
Stooor klem tilbake <3